III Ogólnopolska Konferencja Naukowo-Techniczna
z udziałem gości zagranicznych
pod patronatem
Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Mechaników Polskich
na temat:
POŁĄCZENIA MONTAŻOWE
Konstrukcje i Technologie
PM-2013
Rzeszów – Hoczew, 21–24 maja 2013 r.
W dniach 21-24.05.2013 odbyła się III Konferencja Naukowo-Techniczna „POŁĄCZENIA MONTAŻOWE. Kontrukcje i Technologie – PM 2013” podczas której autorzy prezentowali swoje prace naukowo-techniczne i wdrożeniowe z tego zakresu.
Miejsce Konferencji
Konferencja odbyła się w Bieszczdach w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym Salamandra w Hoczwi w dniach 21-24 maja 2013 r.
Tematyka Konferencji
1. Połączenia rozłączne i nierozłączne – budowa i właściwości.
2. Technologiczność połączeń dla systemów automatycznego montażu.
3. Cechy użytkowo-eksploatacyjne połączeń i ich doskonalenie.
4. Procesy technologiczne wykonywania połączeń.
5. Automatyzacja procesów projektowania i wytwarzania połączeń montażowych.
6. Badania i ocena właściwości użytkowych połączeń montażowych.
7. Połączenia specjalne i nowe obliczanie konstrukcji i technologii.
8. Ekonomiczne aspekty wytwarzania i stosowania połączeń montażowych.
Program Konferencji
Organizatorzy Konferencji
Wydział Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej
Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie
Patronat Medialny Konferencji
Kwartalnik naukowo-techniczny „Technologia i Automatyzacja Montażu”
Miesięcznik naukowo-techniczny „Przegląd Mechaniczny”
Języki Konferencji
Polski, angielski, rosyjski
Komitet Organizacyjny Konferencji
Prof. dr hab. inż. Jerzy Łunarski, Politechnika Rzeszowska – przewodniczący
Tel. +48 17 865 1390, e-mail:
Dr inż. Dorota Stadnicka – sekretarz
Tel. +48 17 865 1452, e-mail:
Fax. +48 17 865 1184,
Politechnika Rzeszowska, Wydział Budowy Maszyn i Lotnictwa
Al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów
Mgr inż. Małgorzata Barańska,
Tel. +48 22 843 0201 w. 469, e-mail:
Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego,
ul. Racjonalizacji 6/8, 02-673 Warszawa
Wymagania względem przygotowania artykułów
Wymagania dotyczące przygotowania artykułów dostępne są pod adresem:
http://www.tiam.pl/index.php?page=do-autorow
Zgłoszenie uczestnictwa w Konferencji
Zgłoszenia uczestnictwa w konferencji prosimy przesyłać na Karcie Zgłoszenia do 10.01.2013 r
mailowo na adres:
lub pocztą na adres:
Politechnika Rzeszowska, Katedra Technologii Maszyn i Inżynierii Produkcji, PM 2013
Al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów
Terminarz Konferencji
Przesłanie zgłoszenia uczestnictwa na Karcie Zgłoszenia
|
do 10.01.2013
|
Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia
|
do 15.01.2013
|
Nadesłanie pełnego tekstu artykułu
|
do 4.03.2013
|
Wniesienie opłaty konferencyjnej
|
do 4.03.2013
|
Wysłanie programu Konferencji i informacji organizacyjnych
|
do 10.05.2013
|
Koszty
Koszt uczestnictwa w Konferencji wynosi 1.270 PLN i obejmuje: koszty materiałów konferencyjnych, noclegi, wyżywienie, ognisko, wycieczki, dowóz autobusem uczestników z Rzeszowa do Hoczwi i z powrotem oraz koszty organizacyjne.
Wpłat za uczestnictwo w Konferencji należy dokonywać na konto Politechniki Rzeszowskiej:
Bank Pekao S.A. II oddział w Rzeszowie
Nr konta 29 1240 2614 1111 0000 3958 6445
z dopiskiem PM-2013
SWIFT CODE: PKOPPLPW
Materiały Konferencyjne
Artykuły, które zostaną przesłane, po uzyskaniu pozytywnych recenzji, zostaną opublikowane w jednym z następujących wydawnictw:
- kwartalnik „Technologia i Automatyzacja Montażu”,
- miesięcznik „Przegląd Mechaniczny” (wybrane artykuły),
- kwartalnik „Mechanika” Zeszyt Naukowy Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej (wybrane artykuły).
Ramowy Program Konferencji
21.05.2013
wtorek
|
22.05.2013
środa
|
7.00 – 11.00: Zbiórka uczestników w bud. L
Politechniki Rzeszowskiej, Al. Powstańcow Warszawy 8
11.30 Wyjazd autokaru do Hoczwi
14.00 – przyjazd uczestników
15.00 – obiad
16.30-18.30 – obrady
19.30 – uroczysta kolacja
|
8.00 – śniadanie
9.00-12.30 – obrady
10.30 – serwis kawowy
13.30 – obiad
15.00-18.00 – wycieczka 1
19.00 – ognisko
|
23.05.2013
czwartek
|
24.05.2013
piątek
|
8.00 – śniadanie
9.00-13.30 – wycieczka 2
14.00 – obiad
15.00-18.30 – obrady
16.30 – serwis kawowy
19.00 – grill
|
8.00 – śniadanie
9.00-10.30 – obrady
11.00 – wyjazd uczestników konferencji
|
UWAGA:
Planowany przebieg Konferencji może ulec nieznacznym zmianom.
Szczegółowe informacje organizacyjne zostaną przeslane wraz z programem konferencji.